A WallVision csoport egy lépéssel közelebb kerül ahhoz, hogy Európa vezető prémium minőségű tapétagyártó szerveződése legyen, hiszen immár 5 db, korábban önállóan működő márkát foglal magába, ezek a Boras, a Cole & Son, az Engblad & Co, a Mr Perswall és végül a legújabb „szerzemény” a Wall&decó. A WallVision kifejezetten fontosnak tartja az 5 márka egyedi stílusjegyeinek, identitásának megőrzését, így belső működési, tervezési folyamataikban voltaképpen semmilyen változás sem történik majd, akárcsak a legrégebb óta létező tag, a Boras márka esetében, mely 1905-ben, Svédországban alakult meg, azóta a nemzetközi piac jelentős szereplője lett, és már több mint 60 országban árusít tapétát. A WallVision a skandináv térségben már abszolút vezető szerepet tölt be, hiszen ott már 50 % feletti a részesedése, 2018 januárjától a csoport repertoárja pedig tovább bővül az olasz Wall&decóval is, ez valószínűleg nem csak a szerveződés stílusának arculatát bővíti majd, hanem a gazdasági pozícióját is megerősíti. A csatlakozással a Wall&decó maga is nyer, hiszen jelentősen terjesztheti piacát, a WallVision pedig egy olyan cég új tulajdonosa lesz, mely 2005-ös alapítása óta évről évre folyamatosan jelentős növekedést produkált.
„Rendkívül izgatott vagyok a Wall&decóval történő bővítés kapcsán, egy igazi gyémántnak tartom őket ebben a stílus-kategóriában. Nagyon várom már, hogy tovább, még egy szinttel feljebb lépjünk, illetve léptessük a márkát a ranglétrán Christian Beninivel és csapatával együttműködve.”- nyilatkozta Olle Svensk a WallVision vezérigazgatója.
„Mindig is nagy jövőt álmodtam a Wall&decónak, ezért nem mulaszthattam el egy ilyen lehetőséget a terjeszkedésre, növekedésre.”-jegyezte meg Christian Benini, a Wall&decó alapítója és kreatív menedzsere.